مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی امسال

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ب.ظ

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید رایگان و خارجی

دانلود فیلم ایرانی و خارجی جدید با لینک مستقیم رایگان

دانلود فیلم ایرانی جدید و خارجی 2017

دانلود فیلم ایرانی جدید و سریال کره ای خارجی 2017

پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی امسال

یک جمع و تفریق ساده، نشان از رشدی نجومی دارد. فروشی که در شش ماهه نخست به بیش از 100 میلیارد تومان رسیده است. فروشی رویایی برابر با هزینه های پروژه تاریخی محمد (2) مجیدی مجیدی که بعد از شش ماه اکران عمومی در سال 1394 تنها 15 میلیارد تومان فروخت.

به گزارش هفته نامه تماشاگران امروز، چه شد که یک باره در سال 1395، جنبش رفتن به سینماها، این صنعت ورشکسته را سودآور کرد. اینکه فیلم ها فارغ از ژانر و کارگردانان شان فروخته اند. از سینمای دفاع مقدس تا فیلم مشهور به سیاه نمایی- تا فیلم های کمدی و...
چه اتفاقی افتاده که فروش سینماهای ایران در شش ماه تقریبا دو برابر مدت مشابه سال قبلش و البته همه سال های قبل از آن در دهه 90 فروخته است؟

این پرسشی است که از همان روزهای نخست سال 95، زمانی که 24 ساعت تمام سینماهای ایران بیدار بودند و سانس های فوق العاده داشتند، برای اهالی سینما ایجاد شده بود. سینما نسبت به سال ها قبلش چه تغییری کرده بود که این چنین موجی ایجاد شده بود؟
حالا که رنکینگ 10 فیلم پرفروش شش ماه اول سینمای ایران به دست آمده شاید بهتر بتوان تحلیلی بر این فیلم ها و فروش نجومی شان داشت.

10- ناردون (3696787)

کارگردان: فریدون حسن پور
بازیگران: امین حیایی، لیلا اوتادی، مهران غفوریان، امیر نوری، سیروس گرجستانی و علی مسعودی

مدت هاست که نام هیچ یک از این هنرپیشه ها خیلی نقشی در فروش گیشه ندارد. نه امین حیایی و نه حتی لیلا اوتادی و دیگران. فیلم فریدون حسن پور چه داشته که توانسته این چنین بفروشد تا منصور سهراب پور دو فیلم در فهرست پرفروش ها در شش ماه اول داشته باشد و فیلم دهم این فهرست برای او باشد.

فیلم ناردون که در دو روز اول اکرانش فروشی معادل 120 میلیون تومان داشت یک فیلم طنز خانوادگی است با حضور دیگر بازیگرانی مثل سیروس گرجستانی، امیر نوری و علی مسعودی که اشتهار به طنز دارند. تیزرهای ماهواره ای از تکه های طنز فیلم و ریتم همراه با خنده و شاد فیلم بی شک آنهایی را که برای تماشای یک فیلم خوش خنده و ملو به سینما کشانده بود راضی نگه داشته. فیلم که اقلا 50 درصد سود داشته است!

9- دراکولا (3755275)

کارگردان: رضا عطاران
بازیگران: رضا عطاران، لوون هفتوان، ویشکا آسایش

اولین ژانر وحشت سینمای ایران در دهه 90 اگرچه فروش نسبی بدی نداشته اما آن فیلم موفق که همه پیش بینی می کردند، نشد. ساخته عطاران که اولین فیلم «خون آشام»دار سینمای ایران بود، به رغم همه انتظاری که می رفت، نتوانست به چهار میلیارد فروش هم برسد. رضا که تنها سوپراستار بفروش سینمای ایران است اما چرا بعد از فروش نجومی با سالوادور، این چنین در فروش ناکام بود؟ درباره فیلم او دو نکته مدام تکرار می شود:

اول اینکه مردم برای دیدن فیلم های او می روند تا بخندند، اما او خودش مدام اصرار دارد فیلم های طنزش تم تلخ اجتماعی داشته باشند.

درست مثل «خوابم میاد» و «فرش قرمز». این بار اما عطاران پا را فراتر گذاشته بود، مضامین انسانی، تاکید بیش از حد روی اعتیاد، تصویری که از چهره حیوانی انسان ها ترسیم کرده بود و استفاده ابزاری و دخالت دادن هنرپیشه دختر خردسال فیلم در سکانس تلخ پایانی، تماشاگر را با حس کسی از سالن بیرون می فرستاد که سخت به نفر بعد از خودش تماشای فیلم را توصیه می کرد. البته عطارانم بدشانس بود که اکران فیلمش تقریبا وسط بگیر و ببند ممنوعیت تبلیغات ماهواره ای اکران شد و ابزار مهم دیده شدن فیلمش را از او گرفتند!

8- زاپاس (4796250)

کارگردان: بروز نیک نژاد
بازیگران: امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهرانفر

زاپاس شاید اگر در سال های قبل ساخته می شد فروشش از نصف این رقم هم کمتر بود. قطعا زاپاس یک ورژن کپی شده و ملقمه ای است از طنزهای دهه 80 امیر جعفری و سریال پایتخت. شخصیت هایش هرکدام از یکی از این فیلم ها دور هم جمع شده اند و قصه ای را ساخته اند که توانسته حدود پنج میلیارد بفروشد. چرا؟

چون تیزرهای پرزرق و برق فیلم در تلویزیون ملی و البته فارسی زبان های آن طرف آبی، مردمی را که از ابتدای سال عادت کرده بودند، سینما محیط خوبی است برای دورهمی های خانوادگی به خوبی به سینماها برد و حالا نیک نژاد را به جایی رسانده که فیلمش بیشتر از ده نمکی و عطاران فروخته باشد! فیلمی با تولیدی نهایتا 20 روزه و سودی اقلا 50 درصدی!

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید رایگان و خارجی

دانلود فیلم ایرانی و خارجی جدید با لینک مستقیم رایگان

دانلود فیلم ایرانی جدید و خارجی 2017

دانلود فیلم ایرانی جدید و سریال کره ای خارجی 2017

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی