مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

گرانترین خودروهای ۲۰۱۷ کدامند؟

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ب.ظ

به گزارش "بیزینس اینسایدر"، تنها چهارماه از سال جدید میلادی می‌گذرد و شاید به همین دلیل زمان خوبی برای قضاوت "ترین‌"های دنیای خودرو نباشد، اما در همین زمان اندک، خودروسازان در سال 2017، خودروهای خیره‌کننده‌ای را به رخ رقبای خود کشیده‌اند و به آن می‌نازند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، در سه ماهه اول سال جاری، خودروسازان با خلاقیت‌هایشان، سبک و عناصر جدیدی را وارد دنیای خودرو کردند. مدل‌ها و گزینه‌‌هایی که شاید هر یک از طرفداران دنیای خودرو، علاقه زیادی برای رانندگی با آن نشان دهند. اما بدون شک ارائه و ایجاد این خودروها با خلاقیت‌های عجیب و غریبشان چندان هم ارزان و بدون هزینه نخواهد بود. این هزینه‌ها در حدی است که این خودروها را در شمار گرانترین‌های سال قرار دهد.

یکی از این گران‌های 2017، اوراکان پرفورمانته است که برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی ژنو سال جاری معرفی شد. موتور 5.2 لیتری و V10 این خودرو، توانی برابر 640 اسب‌بخار دارد. این خودروی 275 هزار دلاری برای رسیدن به شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت تنها به 2.9 ثانیه زمان نیاز دارد. این محصول لامبورگینی اخیرا رکوردی جدید را نیز در پیست جهنم سبز آلمان "نوربرینگ" از خود به ثبت رسانده است.

نیازمندیهای همشهری و نیازمندیهای همشهری با نیازمندی های همشهری , راهنمای همشهری  و روزنامه همشهری , استخدام همشهری

نیازمندیهای همشهری و نیازمندیهای همشهری

نیازمندیهای همشهری و نیازمندی های همشهری , راهنمای همشهری  و روزنامه همشهری , استخدام همشهری

نیازمندیهای همشهری و استخدام همشهری

نیازمندیهای همشهری و روزنامه همشهری

نیازمندیهای همشهری و راهنمای همشهری

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی