مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

سریال فوق لیسانسه ها

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۹ ق.ظ

سریال فوق لیسانسه ها

svdhg t,r gdshksi ih,فوق لیسانسه ها,سریال فوق لیسانسه ها

در تاریخ امروز از سایت کد تولز مطلب "سریال فوق لیسانسه ها, اسامی بازیگران و خلاصه داستان + زمان پخش" از بخش سریال ایرانی کد تولز آماده کرده ایم. فیلم ایرانی فوق لیسانسه ها در قالب 30 اپیزود به صورت سریال به پخش زمستانی خواهد رسید.

سریال تلویزیونی فوق لیسانسه ها شاید مهمترین سوال هواداران این مجموعه  کمدی ایرانی باشد. سریال لیسانسه ها یکی ازجذاب ترین سریال های کمدی ایران در سال های اخیر است. سریال لیسانسه ها قصه پسران جوانی را روایت می کند که پس از گرفتن لیسانس شغل مناسبی پیدا نمی کنند و در حسرت ازدواج مانده اند. رضا جودی تهیه‌کننده این سریال درباره تاریخ پخش سریال فوق لیسانسه ها گفت: احتمالاً اواخر پاییز یا زمستان، فوق‌لیسانسه‌ها به تلویزیون می‌آیند.

 سریال سوم به نام فوق لیسانسه ها، داستانی تماشایی و کمدی دارد و در آن تلاش شده غیر از بازیگران اصلی زن و مرد از چند بازیگر مطرح و محبوب نیز استفاده شود. به لطف خدا همه بازیگران فصل‌های قبلی حضور خواهند داشت، شاید هم به تناوب کاراکترها و شخصیت‌های جدید سریال، بازیگرانی به پروژه اضافه شوند.

پیشنهاد سریال ایرانی:

خلاصه داستان سریال فوق لیسانسه ها 

داستان سریال لیسانسه ها در مورد پسر جوانی بود که بعد از گرفتن لیسانس شغل درست و حسابی پیدا نکرد و در حسرت ازدواج مانده است.

اسامی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها

هوتن شکیبا اولین بازیگر این مجموعه است که جلوی دوربین رفت و ما ضبط کار را از قسمت اول سریال و با صحنه هوتن شکیبا که در امتحانات داخلی مقطع فوق لیسانس سر جلسه حاضر شده است، شروع کردیم.

سریال فوق لیسانسه ها, اسامی بازیگران و خلاصه داستان + زمان پخش

عکس بازیگران سریال فوق‌ لیسانسه‌‌ ها

سایت تفریحی » کد تولز ابزار وبلاگ » سایت سرگرمی

اخبار فوق‌ لیسانسه‌‌ ها

به جز بهنام تشکر که در سری سوم حضور ندارد تا امروز حضور تمام بازیگرانی که در دو فصل گذشته این مجموعه بازی کرده‌اند، در «فوق لیسانسه‌ها» نیز حضور دارند.

پیشنهاد ابزار وبلاگ نویسی برای سایت و وبلاگ:

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی