مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مصرف بذر کتان

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ق.ظ

طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم تبادل نظر

طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم تبادل نظر

کد تولز:در تاریخ امروز از سایت کد تولز مطلب نحوه طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم به همراه تبادل نظر تحت عنوان "طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم" از بخش گیاهان دارویی و سلامت کد تولز آماده کرده ایم. با پست لاغر شویم طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم با ما باشید. تخم کتان یا بذر کتان به انگلیسی Flaxseed نام دارد.

توجه اطلاعات زیر تنها برای شنیدن نظرات کاربران است بدون تجویز پزشک هیچ چیزی را برای لاغری شکم مصرف نکنید.

طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم تبادل نظر

سوال: مصرف بذر کتان برای لاغری شکم و آب کردن چربی دلم واقعیت دارد؟

 

  • پاسخ 10: یک نفر تعریف میکرد شکم بزرگی داشته با خوردن یک قاشق تخم کتان در روز آب آب شده
  • پاسخ 11: واقعا هورمون داره؟؟
  • پاسخ 12: میشه پودر کرد به ماست و سالاد ماکارونی زد یا اینکه مثل چایی بریزی تو فلاسک دم بدی ابشو بخوری البته باید از شب قبل دم کنی ولی من خام خام میخوردم اول خوب پاکش کن ببین سنگریزه نداشته باشه
  • پاسخ 13: خواهرشوهرم درغرض دوهفته تقریبا دوسانت کاهش سایز داشت.
  • پاسخ 14: واااای من شکمم باید آب بشه کلافه شدم خدا کنه واسه منم نتیجه بده چند وقت باید استفاده کنیم؟
  • پاسخ 14: بچه ها یه بار یه عطاری به من گفت مصرف تخم کتان حتما باید با انجام حرکات ورزشی باشه
  • پاسخ 18: هرکی عین من دوست داره اشتهاش کم بشه شکمش اب بشه استفاده بکنه حاالشو ببره
  • پاسخ 19 :من فقط شکمم چاقه الان خیلی بهترشده اماعجله دارم درضمن مشکل شدید یبوست و نفخم دارم ک بیشتر برا این خریدم.

همچنین بخوانید:

مصرف بذر کتان برای لاغری شکم حقیقت ندارد؟!

برای استفاده از تخم کتان ابتدا از مقدار کم آن شروع به مصرف کنید و بعد به تدریج مقدار آن را در برنامه غذایی خود افزایش دهید. گفته شده است که تاثیر تخم کتان برای لاغری فقط بر روی چربی های شکم است، در صورتی که اینطور نیست و چون حجم بیشتری از چربی در شکم قرار دارد تاثیرات آن بر روی این ناحیه بیشتر به چشم می خورد.

همچنین بخوانید:

شیوه ی مصرف بذر کتان برای لاغری شکم و پهلو

بذر کتان می‌­تواند به صورت دانه سالم و سائیده نشده با آب فراوان مصرف شود که بیشتر برای پاک سازی معده استفاده می‌­گردد. اما در این طریقه مصرف، بدن نمی‌تواند از همه خواص آن بهره‌مند شود. همچنین می‌­توان آن را جوشاند (سه قاشق غذاخوری در یک لیتر آب) و به شکل دم کرده استفاده کرد.

همچنین بخوانید:

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی