مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

پروفایل کاربران اینستاگرام

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ق.ظ

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از زومیت، اینستاگرام ساعاتی پیش طی بیانه‌ای رسمی اعلام کرد که در صدد است تا طراحی صفحه‌ی پروفایل کاربران را از جهات زیادی تغییر دهد؛ این شرکت در بیانیه‌ای نوشته است: «طی هفته‌های آتی، ممکن است شاهد بازآرایی بخش‌های مختلف موجود در قسمت بالایی پروفایل خود باشید؛ از جمله اعمال تغییراتی در آیکون‌ها و گزینه‌های موجود در پروفایل و نحوه‌ی ناوبری شما بین تب‌های مختلف». 

البته این را در نظر داشته باشید که عکس‌های گرید قرار نیست از این اپلیکیشن حذف شوند و لازم است از این حیث، 

خیالتان راحت باشد. نمونه‌های تغییراتی را که اینستاگرام قرار است در صفحه‌ی پروفایل کاربرانش ایجاد می‌کند، می‌توانید در تصویر موجود در بدنه‌ی این مطلب مشاهده کنید. قابل‌توجه‌ترین تغییر این بخش، بی‌شک به نمایش تعداد فالوورها بر می‌گردد؛ ظاهرا Instagram با این کار قصد دارد نشان دهد که دیگر تاکیدی روی تعداد فالوور ندارد. 

در طراحی جدید صفحه‌ی پروفایل، تعداد فالوورها در بخش بالایی دیده نمی‌شوند و همچنین از فونت کوچک‌تری برای نمایش آن استفاده شده است. توییتر اخیرا تغییری مشابه را به‌منظور تاکید کمتر روی اعداد و ارقام در نسخه‌ی iOS اپلیکیشن خود اعمال کرد تا از این طریق توییت‌های دارای محتوای معنی‌دار در اولویت نمایش قرار گیرند، نه آن‌هایی که تعداد لایک و ری‌توییت بالایی دارند.

عکس پروفایل دخترونه,عکس پروفایل پسرانه,عکس پروفایل شاد,عکس پروفایل غمگین,u;s \v,thdg,عکس پروفایل عاشقانه,عکس پروفایل جدید,عکس پروفایل خاص,عکس

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی