مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

وام مسکن

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ق.ظ

شرایط دریافت وام 200 میلیونی مسکن 

وام ۲۰۰ میلیونی بدون سپرده,قسط وام ۲۰۰ میلیونی مسکن,وام مسکن,وام ۲۰۰ میلیونی بانک,وام 200 میلیونی خرید مسکن

کد تولز: در این نوشتار وام 200 میلیونی مسکن + وام ۲۰۰ میلیونی مسکن از بخش اخبار سایت کد تولز به طور مفصل بررسی می کنیم. با پست جزئیات وام 200 میلیونی مسکن (Terms of borrowing 200 million Housing) و اقساط وام ۲۰۰ میلیونی مسکن تا انتها با ما باشید.

روز گذشته بانک مسکن از تصویب طرحی با عنوان «۲و۱» خبر داد که بر اساس این طرح، مشتریان بانک می‌توانند با سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت، تسهیلات دریافت کنند، اما این موضوع واکنش تعداد زیادی از مخاطبان را به همراه داشت که در همین راستا طرح مذکور با جزئیات بیشتر و شفاف‌تر در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

پیشنهاد: تعبیر خواب آتش گرفتن خانه • تعبیر خواب خانه 

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن چیست؟

بر اساس اعلام این بانک برای این طرح، حداقل مبلغ لازم برای سپرده‌گذاری در این طرح ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است و سقف تسهیلاتی که یک فرد با تشکیل حساب در قالب طرح «۲و۱» می‌تواند هم زمان با سپرده‌گذاری، از بانک مسکن دریافت کند، نیز معادل ۸۵ درصد میزان سپرده و تا حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان است؛ به این معنا که اگر مبلغ سپرده هر چقدر از ۲۳۵ میلیون تومان بیشتر باشد، آن فرد بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نمی‌تواند دریافت کند. بنابراین می‌توان گفت که سقف سپرده‌گذاری برای دریافت این تسهیلات ۲۳۵ میلیون تومان بوده که معادل ۲۰۰ میلیون تومان وام به سپرده‌گذار تعلق می‌گیرد.

جزئیات وام 200 میلیونی مسکن چیست؟

به عبارت دیگر، فرد سپرده‌گذار مبلغ ۸۵ میلیون تومان از بانک تسهیلات می‌گیرد و پس از پرداخت اقساط ۱۰۰ میلیون تومان او نیز به او بازخواهد گشت. از سوی دیگر، تسهیلات این طرح هم به سپرده‌گذار و هم به بستگان درجه یک او همچون پدر، مادر، ‌ همسر و فرزند او قابل پرداخت است.

هرچند که مشابه این طرح پیش از این در برخی بانک‌های دیگر نیز اجرایی شده است، اما باید توجه داشت که تسهیلات این طرح ربطی به وام مسکن ندارد و با این تسهیلات می‌توان خرید کالا، خودرو، پرداخت شهریه دانشگاه و … را انجام داد و نیازی به استفاده از آن در خرید مسکن نیست، در واقع این طرح بانک مسکن ارتباطی با وام مسکن ندارد. از سوی دیگر، یکی از نکات مهم در این طرح سود دو درصدی سپرده و سود یک درصدی تسهیلات است، بنابراین سپرده‌گذار از ۱۰۰ میلیون تومان خود در مثال قبلی سالانه دو درصد سود دریافت می‌کند و این در حالی است که سود تسهیلاتی که می‌گیرد، تنها یک درصد است.

پیشنهاد: ژله خرده شیشه • شیرینی میکادو • چیز کیک یخچالی • پوره سیب زمینی • کوکو قارچ

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی