مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

مسافرت رفتن. کاوش کنید، سفر و گردشگری

سفر هوایی داریم یا هوایی؟ من دوست دارم با هواپیما سفر کنم. من دوست دارم با هواپیما سفر کنم. من فکر می کنم اولی درست است زیرا هیچ انسانی نمی تواند در هوا سفر کند (معنای کلی دوم). هنگامی که "the" با هوا استفاده می شود به معنای سفر با "وسیله" است، اما پاسخ صحیح دوم است. می گوییم با سفر یا سفر؟ وقتی در مورد روش های کلی سفر صحبت می کنید، از حرف اضافه "by" استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید با قطار، ماشین، اتوبوس، کامیون، هواپیما، موتور سیکلت، هلیکوپتر یا قایق سفر کنید.

نوزاد از چند ماهگی می تواند سوار هواپیما شود؟

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی